Întrebări frecvente

Cum fac o rezervare pentru inchirierea unui autoturism?

Inchirierea unui automobil online se va realiza prin intermediul formularului de rezervare, disponibil pe site-ul nostru. Dupa completarea procedurilor online, clientul va primi pe adresa de email un mesaj din partea Departamentului Rezervari, cu informatii referitoare la disponibilitatea clasei de masini selectata. Rezervarile vor fi confirmate numai pentru o masina dintr-o clasa, nu pentru un anumit tip/model al autovehiculului respectiv. Costul total al inchirierii se va incasa la agentia de inchiriere, deoarece NU percepem plata in avans. Pentru finalizarea rezervarii, clientul va confirma prin email inchirierea facuta.

Cum pot sa modific o rezervare facuta online?
S-a realizat rezervarea daca nu am primit email de confirmare?
Am posibilitatea sa prelungesc perioada de rezervare a masinii?
Exista conditii minime de inchiriere a unui autoturism?
Pot inchiria o masina pe care sa o conduc si eu si o a doua persoana?
Ce documente trebuie sa prezint la centrul de pick-up car?
Cum sa achita costul aferent rezervarii si care sunt cheltuielile suplimentare?
Cum am acces la masina inchiriata si unde trebuie restituita la finalul perioadei?
Care sunt limitele teritoriale pe care nu le pot depasi la volanul unui autoturism inchiriat?
Exista posibilitatea de a mi se refuza sansa de a inchiria o masina rent-a-car Otopeni?
De ce trebuie sa achit o garantie in momentul inchirierii masinii?
Cat trebuie sa achit pentru dotarile suplimentare care insotesc masina inchiriata?
Care sunt costurile pe care le achit daca voi intarzia returnarea autoturismului inchiriat?
Care sunt conditiile in care trebuie sa predau autoturismul rent-a-car inchiriat?
Care sunt asigurarile care insotesc masina inchiriata in regim rent-a-car?
Care sunt daunele pe care le acopera asigurarea masinii?
Protectia datelor cu caracter personal